Saturday, February 25, 2006

eu nu sunt -- I am not

Eu nu sunt Trotsky.
De fapt îl urăsc.
Mi-a plăcut că a murit aşa
chiar idea lui.

Eram un profesor
ce învăţam copilaşii cum să scrie
o propoziţie atunci cănd o parte din pisica mea
era ţintuită in uşă,

Deci, hei, de nu? De fapt
ce înseamna lumea modernă?
Pro tennis, un fandosit poet milionar
o lesbiană nebună – am trăit!!
Comunismul modern a căştigat.

Nebunie! Nebunie! Nebunie?
Am trăit şi m-am convins.
Suntem calzi, avem o viziune bună!
Şi un miros super fin.

Prune şi friptură înnăbuşită
Şi dacă cineva intervine îi vom prăji.

Am un million
şi am trăit ca un miliardar
şi tu
eşti stupid.

Prune, carne şi portocale cu paprika şi usturoi
Multă ceapă tocată.

(Translated into Romanian by Ms. Annie Nadia Lungu. Poems appear in 'One Poem Forward, Two Poems Back', published by Blue Orange.)

No comments: